Az Eszterházy Károly Egyetem Informatikai Kara a 4 Campus Program – A felsőoktatásba való bekerülést elősegítő készségfejlesztő és kommunikációs programok megvalósítása, valamint az MTMI szakok népszerűsítése az Eszterházy Károly Egyetemen – nevű projektje keretében országos, ötfordulós informatikai versenyt rendez 3 fős csapatok részvételével. A versenyre elsősorban 11-12. évfolyamos diákok jelentkezését várjuk.
A verseny célja, hogy népszerűsítsük az informatikát, valamint hogy a kezdő, a webfejlesztés iránt érdeklődő diákokat megszólítsuk, ugyanakkor a már magasabb szinten álló fiatalok tehetséggondozását is elősegítsük az EFOP-3.4.4-16-2017-00024 projekt célkitűzéseinek megfelelően.
Információk a versenyről:
A döntőbe a legjobb X(=5) csapat juthat.
Nevezési díj: nincs.
A verseny díjazása: A döntőbe jutott csapatok tagjai a verseny szponzorai által felajánlott értékes díjakat (okosórák, táblagépek, MM utalványok, stb.) kapják ajándékba. Az első helyezett csapat tagjainak a díja: minden csapattagnak egy okosóra (HuaWEI WATCH GT 2 PRO SPORT OKOSÓRA, 46MM, FEKETE szíjjal).
A jelentkezés menete:
1. A csapat egyik tagjának regisztrálnia kell az oldalon: link
2. A csapat egyik tagjának a regisztráció során megadott e-mail címmel és jelszóval be kell jelentkeznie az oldalra, majd jelentkeznie is kell a versenyre: link
3. A jelentkezés során meg kell adni a csapat nevét, a csapattagok nevét, születési évét, az iskola nevét és a felkészítő tanár nevét.
Az első forduló anyagát október 26-án tesszük közzé.
1. Ultimate Squirrels
2. Access Denied
3. WebdeW
4. Green Phoenix
Gratulálunk valamennyi csapatnak, és köszönjük a részvételt!
A döntőben két feladat volt. Az ezekre adott legjobb megoldások:
Versenyfelelős: Dr. Király Sándor
Versenyfelelős email: kiraly.sandor@uni-eszterhazy.hu